Lapač malůvek

Tento zápisník jsem objevila již před nějakým časem v Lidlu, stál okolo padesáti korun a původně to měl být zápisník na citáty. Doma jsem ovšem zjistila, že je bez linek, a tak jsem jej odložila do šuplíku, kde mám papíry a bloky, které na své uplatnění ještě čekají. Tam ležel nepovšimnut asi rok, až jsem začátkem března něco hledala a pod ruku se mi dostal tento zápisník.
     Trochu jsem jej ohmatala, listy jsou kupodivu docela pevné, takže ani inkoust nepropouští, tedy pokud příliš neobtahuji nebo nedělám několik vrstev. A tehdy se mi rozsvítilo v hlavě a dostala jsem nápad, že si budu vést takový můj "art journal", ale vlastně je to lapač malůvek. Zkouším v něm kreslit, psát, lepit... 
     Přiznám se, že velkou inspirací je mi Opťa, ale obhlížím i nějaké instagramy a pinterest. Začala jsem začátkem března, ale netvořím moc často. Chtěla bych to ovšem změnit a zaplnit jej různým "uměním", proto na léto chystám kreativní výzvu, ale o ní až na konci června.


Úvodní strana, kde mám napsáno své kouzelnické jméno a kolej. Nechybí můj "portrét", který jsem tvořila jako úkol na HOGu. Samolepky, zmrzlinová páska. Ozdobnou děrovačkou jsem dělala lístky a sluníčka z barevných papírů. A ty dva štítky jsou od Opti. ;-) 


Někdy si něco vytisknu, a pak dolepím ozdůbky. A občas i veršuji...
Malý princ je má velká láska.  


Květinové malůvky... A byla jsem v kině na pohádce Kráska a zvíře. Vstupenka tedy nesmí chybět, trochu jsem to kolem ní ozdobila. Růži jsem obkreslovala, protože ji neumím kreslit. :-)


Malůvky během nudy... A ilustrační obrázek k mému článku o nečtení.


Opět Kráska a zvíře... já si tu pohádku zamilovala, takže se mi v zápisníku objevuje její motiv docela často. :-)


Takové prapodivné květiny, původně to měly být růže, ale vylezlo z nich nějaký neznámý druh. ;-)
A pokus o podvodní umění. (tempery, pastelky, nalepená kolečka)


Ehm, znovu Kráska a zvíře. Pokoušela jsem se o ozdobné písmo.
A dole jsem si vytiskla z pinterestu Belle a Zvíře (prince), spojující růži s trny jsem dokreslovala černou třpytivou gelovkou. 


Tím ukončím první část, kterou jsem dotvořila asi někdy v dubnu. Nepíšu si k malůvkám datumy, takže nevím přesně. Brzy ukážu výtvory z května a června. A také dám dohromady tu kreativní výzvu, kde budu mít úkoly na léto. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice