Sedmička je šťastné číslo pro začátek

     Zdravím všechny návštěvníky,
     jsem na nové adrese a pociťuji značnou nervozitu, zda dělám dobře, či nikoliv. Na svém starém blogu jsem byla dlouhých sedm let. Ani mi to nepřišlo tak dlouho, ale nedávno jsem jukla do archivu a uviděla to vlastní oči. Vážně jsem na ten blog přišla v červnu 2010? Bože, to je ale doba. A to ten blog původně vznikl jen jako dočasná přestupní stanice, protože jsem ještě předtím měla několik blogů a chtěla je sjednotit. No, ten dočasný domov trval déle, než jsem plánovala.

     Už nějakou dobu ovšem pociťuji, že bych se ráda přesunula dál, a tak opouštím  blog.cz. O tomto kroku jsem uvažovala víc jak rok, ale nějak jsem se nemohla dokopat pro akci. Pořád jsem si říkala, že tam to bude snazší a velké stěhování národů je tak těžké. Ale v okamžiku, kdy jsem si uvědomila tu magickou sedmičku, tak jsem si řekla, že se do toho stěhování dám. Můj starý blog stejně navštěvuje jen hrstka věrných, a tak si nikdo ani nevšimne, když usne spánkem věčným.

     Mazat jej nebudu, mám na něj příliš vzpomínek, než abych prostě klikla a on zmizel v propadlišti dějin. Ne, ještě nějakou dobu si jej ponechám, co kdybych se chtěla vrátit. Sebou jsem si vzala některé své myšlenky a dílka, takže nezačínám úplně s čistým štítem, ale to ani nechci. Ovšem to neznamená, že se Jiný prostor nebude ubírat trochu jiným směrem, než jak jsem vedla ten předchozí blog. No, ty změny nebudou zase tak velké, protože budu dál přidávat své veršíky, drabble, čmáranice i mazanice, diářování, alias bullet journal v mém podání, či jiné tvoření. Nově jsem z mého knižního blogu přesunula pohlednice, dopisování a Postcrossing, který mi sem patří nějak víc. A také postupně přepíšu a poupravím recepty, které jsou momentálně na knižním blogu. Neptejte se mi, proč jsem je tam dávala, ale nyní budou patřit sem.

     Jiný prostor by mělo být místo pro mé tvoření, ať už si pod tím slovem představíte cokoliv. Něco jako tvůrčí blog, kde budou psané výjevy, kreslené mazanice, pohlednicování, diářování... A nově také kreativní zápisník, do kterého si téměř nic nezapisuji, ale kreslím, zkouším koláže, razítkuji, lepím a mnoho dalších věcí. Nebudu se tajit, že mi k tomuto nápadu inspirovala skvělá Opťa, s kterou si dopisuji a v únoru jsem měla tu čest ji poznat naživo (díky další inspirativní osůbce Maglaiz). Ona je taky „zápisníčkofil“ a její deník/diář/zápisník je prostě úžasná věc. Vlastně je to něco jako „art journal“, co sleduji pro inspiraci na pinterestu. Na díla velkých umělců ještě v žádném případě nemám, ale prostě zkouším různé techniky, způsoby kreslení a celkově se kreativně vyřádím. :-)

     Co ještě říct? Blogování mě opět chytlo a zapisuji si všechny nápady, jak blog oživit a aby měl aktivní osud, ne jako ten minulý, který už měsíce živořil. Přes léto mám na HOGu prázdniny, což neznamená, že bych hrad opustila úplně, ale prostě je to tam nyní pro volnou zábavu. Čekáme, až nám profesoři opraví úkoly, závěrečné eseje a dostaneme vysvědčení. Docela trnu hrůzou, zda nebudu mít dvojku z Dějin čar a kouzel. Když už mluvím o HOGu, tak se rozepíšu také o životě na hradě jak během školního roku, tak o tom, co studenti mohou dělat o svém volnu. Momentálně je první den otevřená registrace nových členů, tak jsem zvědavá, jaké „lososy“ (podle lososového zbarvení jména, než jsou zařazeni do koleje) nám nábor přinese. Budou mít celé léto na rozkoukání, což je vynikající.

     Budu se snažit fotit své „výlety“ do Plzně za Narciskou, protože jak se znám, tak se tak v létě určitě podívám. Momentálně prožívá zdravotně horší období, proto se snažím jí dělat alespoň trochu společnost. A doufám, že jí už nelezu na nervy. O víkendu, pokud počasí dovolí, bychom se měly vypravit do Prahy na Knihex. Byla jsem tam loni a bylo to fajn.

     Kromě tohoto blogu mám ještě Literární koutek „U fretko-kocoura“, který bude nyní už jen knižní. Čtení a knihy miluji, tak proč o tom nepsat. Momentálně mám nadšení pro blogování, tak toho hodlám využít pro jeho obživení, jelikož jsem jej dlouho zanedbávala.

     Tak snad jsem nikoho neunudila k smrti, rozepsala jsem se víc, než jsem plánovala, ale potřebovala jsem to říct. :-)

Komentáře

  1. Vinšuji vše nejlepší a ať se na novém místě dobře bydlí a daří všem aktivitám.

    Inspirativní? Já?! Taková sprostá pomluva! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pokusím se být víc aktivní ve všech ohledech. :-)
      No, pokud tomu, že jsi inspirativní říkáš pomluva, tak to tě budu pomlouvat moc ráda. ;-)

      Vymazat
    2. To jsem se dočkala pěkných věcí. :-D

      Něco mi povídej o aktivitě. Web je definitivně můj a já nejsem schopná dopsat jediný nový článek.

      Vymazat
    3. Nedokončování znám také, už nějakou dobu mám rozepsáno několik recenzí, ale nejsem schopná si sednout a dopsat je.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice