Momentky z Plzně

V posledních pár letech jezdím do Plzně docela často, obvykle tak jednou měsíčně, někdy častěji. Důvod? Samozřejmě Narciska. :-) Už tam také chodím do knihovny, protože mají větší výběr knih než v Klatovech. A taky tam cesta vlakem trvá jen kolem hodiny, takže to není nijak daleko. 
     Někdy mám trochu času, tak se můžu koukat kolem sebe a hledat nějaké hezké věci. A jindy zase rychle zaběhnu do knihkupectví Kosmas, pak do knihovny a už si to frčím na Doubravku do další knihovny nebo CrossCafé za Narciskou. :-)

V červnu jsem si u náměstí všimla zajímavé "sochy". Upoutá na první pohled. :-)


 Sv. Bartoloměj je dominanta náměstí a také zlaté kašny. Tady je jedna, ale neptejte se mě, co zobrazuje. :-)


 Socha Tyla před Divadlem J. K.Tyla.


Fontána na Americké ulici


A v parku, tedy jsou to Smetanovy Sady, ale já říkám park. :-) Tak v parku jsou opět úžasné lavičky. Každý rok je obmění a na léto vystaví nové. Jsou barevné, vtipné a prostě krásné. ;-)






Tahle s růžemi se mi líbí asi nejvíc. :-)



A je tam taky s plzeňskými motivy. 


     Vím, že tu jsou hlavně lavičky, ale ty se mi momentálně líbí nejvíc. Já se obvykle pohybuji jen mezi vlakovým nádražím a náměstím, nebo na Doubravce, takže obhlížím jen tyto lokality.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie