Diářování - listopad

Po delší době se opět hlásím a snad se mi podaří být znovu víc aktivní. Je podzim a já bych se nejraději zachumlala pod deku a vylezla až na jaře, prostě jsem medvěd. :-) Ale zároveň mám chuť tvořit, tak jsem se vrátila k tvoření mého diáře typu "bullet journal", jen to dělám tak trochu po svém. 

Mé heslo je jasné... Malůvky, samolepky a washi pásky do diáře patří!


 Měsíční přehled, kde si píšu události, plány, akce a došlou/odeslanou poštu. 
Listopad má barvu oranžovou, žlutou a hnědou, tedy barvu barevných listů na stromech.
Zatím je to takové nedodělané, je to tím, protože všechno dokončuji za chodu, takže na konci měsíce, bude vše vypadat trochu jinak. :-)


Pravidelné činnosti v tečkovaném přehledu, kde si vybarvuji čtverečky. 
A na druhé straně je stránky s nápady na blogování.


Týdenní přehledy, kde si k jednotlivým dnům píšu jen ty nejdůležitější úkoly, vedle různé poznámky.
Snažím se mít každý týden trochu jiný, aby nehrozil stereotyp, to by byla škoda. Vždyť fantazii se meze nekladou.



Přehledy seriálů a přečtených knih, zatím pusto a prázdno, ale o víkendu se to tu trochu zaplní. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice