Jarní kreativní výzva

Březen se blíží a já se moc těším na jaro. Venku to vypadá, že zima se nehodlá vzdát vlády nad přírodou a mě to již nebaví. A tak si užiji jaro alespoň pomocí mé „Jarní kreativní výzvou“. Podpořím fantazii a budu rozvíjet snění. Kdo do toho půjde se mnou? 

#kreativnijaro
březen – duben
14. témat (nemusí se dodržovat pořadí)
focení, kreslení, tvoření, psaní…


     Nechám #kreativnijaro velmi volné, jelikož někdo kreslí, jiný fotí… Fantazii se meze nekladou. Na daná témata se může tvořit, lepit, stříhat, kreslit, čmárat, nebo třeba fotit, nebo psát (básně, příběhy, vzpomínky…), prostě cokoliv.

     Snažila jsem se vymyslet jarní témata, ale dost jsou spojená s Velikonocemi, na které se už těším. Zvyky moc nedodržuji, ale ráda barvím vajíčka a peču beránka s mazancem. :-) Co se týče témat, tak nemusíte dodržovat pořadí, nebo je klidně kombinujte. Prostě si to dělejte podle své fantazie.  

     Já budu zřejmě kreslit a tvořit, ale možná něco také vyfotím. Trochu zaplním můj „lapač malůvek“, což je zápisník, kam tvořím a čmárám. A možná zapojím i můj Bullet Journal (vytvářím si diář).
     Jelikož se znám dobře, a nedokážu tvořit pravidelně, ale spíš nárazově, a tak bude #kreativnijaro na měsíce březen a duben. Výzva má čtrnáct bodů, takže bych měla za dva měsíce být hotová. :-)

     Výtvory budu přidávat na tvůrčí instagram @jiny_prostor, a taky sem na blog, ale to až budu mít víc témat pohromadě. Instagram používám hlavně na zachycení momentek, ať už tvořící, čtecí, nákupy… prostě cokoliv co mě napadne.

     Jelikož mě na instagramu sleduje pár lidí z ciziny, tak jsem výzvu přeložila do angličtiny (snad tam nejsou chyby). Takže kdyby někdo chtěl, tak může použít anglickou verzi.


     Pokud se někdo zapojí, byla bych ráda, kdybyste přiložili hashtag #kreativnijaro, abych se vašimi výtvory mohla též pokochat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie