Žiju a něco chystám...

Zdravím,
na blogu je už dosti dlouho ticho, ale rozhodně jej nehodlám poslat na věčnost. Online svět blogu a sociálních sítí je skvělý, ale člověk někdy potřebuje změnu. Asi jsem potřebovala vypnout a žít chvíli offline, tedy ve skutečném světě. Ovšem blogování mi už začalo chybět, a tak nadešel čas trochu rozjet Jiný prostor i můj knižní blog Literární koutek „U fretko-kocoura“. Jak se znám, půjde to pomalu a možná ve vlnách, kdy v jeden týden přibude několik článků a pak třeba nic. O pravidelný režim jsem se nějaký čas pokoušela, ale nikdy mi to nevydrželo, a pak jsem měla výčitky, že nedodržuji termíny a stresovala jsem se. A proč? Blog je tu od toho, abych se bavila a dělala si to podle svého. Žádný stres a všechno dělat s radostí, klidem a pohodou.


     Během zimních měsíců jsem byla nevrlá, věčně ospalá a nejraději bych se jako medvěd zachumlala do brlohu a vylezla až na jaře. Jo, jsem prostě medvěd. Leden mi protekl mezi prsty, aniž jsem vlastně cokoliv dělala. Ano, tvořím si Bullet journal a občas něco čmárám, patlám, stříhám, vybarvuji... a hlavně čtu nebo spím. Ale na blog jsem se nedostala, tak to půjdu teď napravit.

     Narciska se stejně jako já už těší na jaro, tak se zeptala, zda nechystám nějakou jarní kreativní výzvu. Mohu prozradit, že se něco chystá... a doufám, že to v týdnu dodělám, abych o víkendu mohla vyhlásit výsledek. Dopředu říkám, že opět nechám volnou ruku, takže se to může pojmout kreslením, psaním nebo třeba focením. Výzva bude na březen až duben a bude dvacet témat, takže si myslím, že to bude pohodové. :-) Ale o tom až o víkendu.

     Kdo zůstal věrný tomuto blogu a sleduje mě i na sociálních sítích, tak si možná všimnul, že jsem si koncem prosince vytvořila druhý profil na Instagramu. Profil @knihomil_zdenka zůstává převážně knižní, objevují se zde momentky z mého života. Co si budeme nalhávat, jsem velký knihomil, takže knihy převládají, ale ukážu i mazlíčky, počasí a okolní krajinu, oblíbené svíčky, někdy i pokusy o dekorace... Za to profil @jiny_prostor je můj „tvůrčí“, takže jsem sem od ledna dala výzvu od Iris „52 doodles 2018“ (minulý ročník je na knižním profilu). Dále tu najdete zatím hlavně můj bullet journal, tedy tvoření diáře podle mých představ, různé malůvky a čmáranice. Do budoucna chci přidávat i jiné tvoření.


     A co dál chystám na tento blog? Jak já si nerada dávám předsevzetí, jelikož je nikdy nedodržím a pak si to vyčítám. Ale jo, něco prozradím, ať mi to pak můžete omlátit o hlavu, když to tu nebude. ;-)
Zrekapituluji tu můj půlrok pomocí kreslící výzvy 52 doodles 2017, což je pro mě takový obrázkový deníček. Dále ukáži nějaké výtvory v mém sešitu, budu pokračovat v diářování, neboli bujo a jiné tvoření. Občas se objeví i nějaký psací článek a možná i poezie.
     Stále studuji v internetových Bradavicích (mé kouzelnické jméno je Cesmína Hardy), takže ohodnotím svůj minulý rok, který jsem dosti flákala. Letos jsem v pátém ročníku a čekají mě zkoušky NKÚ, z nichž mám velký strach, takže to bude jistě zajímavý rok. Jsem zvědavá, co všechno přinese.

     Tak to bude pro dnešek všechno, a brzy se tu opět setkáme. :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice